dinsdag, november 17, 2009

Periode 1; Beeld en Concept

Mijn herinnering die ik heb gebruikt was 'Het Dekbed Monster'. Ik verstopte me onder de grote dekens van mijn ouders en deed alsof ik een monster was.  Ik ben terug onder de dekens gedoken om foto's te maken. Eerst vooral van buitenaf en daarna van binnen uit.




Tekeningen en 'ruimtelijke' schetsen


Teksten
Naast het maken van foto's en tekeningen ben ik ook na gaan denken over teksten, dingen die bij me boven kwamen als aan deze herinnering dacht of gewoon regels die het gevoel versterken.



3D voorwerpen
Na geëxperimenteerd te hebben met foto's,tekeningen en teksten ben ik over gaan werken met een echt dekbed. Ik heb het in stukken geknipt en met elk stuk iets aparts gemaakt.



 - Voor Beeld en Concept had ik een 7, waar ik natuurlijk heel erg blij mee was. Ik vond het een erg leuke opdracht en had ook vertrouwen in waar ik mee bezig was, waardoor ik meer durfde uit te proberen. Yay!


















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten