dinsdag, november 17, 2009

Periode 1; 3D-Beeldonderzoek




Deze collages heb ik gemaakt voor 3D. Bovenin mijn laatste werken en in het midden mijn eerste. De Laatste foto is gemengd.
In het begin werkte ik met veel kleur en erg sierlijk, ik wilde het papier versieren. Daardoor mocht ik van Herman alleen nog maar 1 kleur gaan gebruiken, ik koos blauw. Vandaar dat er zo veel blauwe collages zijn. Na het versieren van het papier ben ik over gestapt op het verscheuren ervan. Daarna ben ik weer met kleur gaan werken en wat verf.

 
 
 De Keuken sculpturen




 
De laatste 2 foto's zijn niet echt sculpturen maar wel rare combinaties bij ons in de keuken. Glaswerk bij oud bollige mokken en badkamer spullen bij de azijn. Dit wou ik graag gebruiken in mijn collages, iets wat niet bij elkaar past maar niet storend is.

- Ik had voor mijn 3D beoordeling helaas een 5 maar weet nu in ieder geval wel waaraan ik kan en moet werken. Hopelijk meer geluk in periode 2! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten