dinsdag, november 03, 2009

Eerste berichtje

Mijn eerste bericht! Werd eens tijd ook.

Ben nu net voorbij periode 1. (Waar ik overigens nog foto's van ga laten zien.)
Heb mijn beoordelingen gehad en het ging niet extreem goed. Had helaas een 5 voor 3D en Serieel Beeld, was even slikken maar had het toch wel verwacht. Ben nogal 'onschuldig' en voorzichtig met mijn werk en daarnaast ook nog eens erg kritisch op mezelf, erg handig samen dus. Maar ik werk er nu aan en zorg dat het de volgende periode beter gaat.
Gelukkig had ik voor Beeld en Concept een 7 (yay) en voor 2D een 6. Ik hoop dat ik mezelf nog vrijer kan laten en niet steeds na ga denken of het wel 'goed' is. Ik wil me ontwikkelen en niet afsluiten van dingen die ik niet gewend ben.

Ik begin in ieder geval positief aan de nieuwe periode, nieuwe ronde nieuwe kansen laten we maar zeggen. Ben erg blij met de tot nu toe gekregen opdrachten en denk ook zeker dat ik er wat mee kan, nu nog afwachten wat we voor Serieel beeld moeten doen!

Maar ja, berichten/foto's van periode 1 komen hopelijk zo spoedig mogelijk, ik doe in ieder geval mijn best. :)

Tot later!

Groetjes, Fabienne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten