dinsdag, november 17, 2009

Periode 1; 2D-Beeldonderzoek

Bij 2D moesten we vooral veel natekenen en elke week een boekje maken. De boekjes hadden elk een apart thema; Lijn, Vlek, Zwart, Wit, Grijs en Schaduw. Ik ben helaas mijn boekje wit kwijt geraakt en heb daardoor de achterkant van mijn zwarte boekje maar als wit gebruikt.

De tekeningen

 
 
De boekjes
Van links naar rechts:  Lijn, Vlek, Zwart, Schaduw, Grijs.


 
 
-Voor 2D had ik een 6, waar ik wel blij mee was. Ik had natuurlijk gehoopt op een 7 maar door de voorzichtigheid en weinig experimenteren bij het maken van mijn boekjes was dat niet echt mogelijk. Terecht dus. Ik ben volgende periode zeker van plan meer uit te proberen en ook op teken gebied andere manieren uit te proberen in plaats van alles wat ik mezelf heb aangeleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten